Producenci

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Edith Hurtownia Kosmetyczna

Dane firmy: EDITH EDYTA ZIMNICKA, 25-681 KIELCE, ZASTAWIE 50B, NIP 657-181-34-55
Kontakt: tel. 41 241 35 24 lub 698 732 745, e-mail: enails@interia.eu
Organ, który zarejestrował firmę: URZĄD MIASTA KIELCE

Przesyłki wysyłamy zarówno po wpłacie na konto jak i za pobraniem;
Korzystamy z usług firm Poczta Polska, In Post, UPS oraz DPD.
Koszt wysyłki obliczany jest automatycznie przez system sklepu.

Promocja - zakup za kwotę 200 zł i więcej przy płatności przelewem - wysyłka gratis, pobranie - koszt 10zł, nie dotyczy produktów objętych promocją cenową oraz klientów posiadających rabat.

 KUPUJĄC KILKA ARTYKUŁÓW  za wysyłkę płacisz tylko RAZ !!!
decydując się na zakup kilku towarów dokonaj jednej wpłaty za całe zamówienie wraz z wybraną formą wysyłki;
koszt wysyłki podany w sklepie jest zgodny z regulaminem sklepu i zawiera wszelkie koszty związane z transportem przedmiotu z siedziby Sprzedającego do miejsca wskazanego przez Kupującego; zawarte jest w nim w szczególności opłata powiększona o podatek VAT;
przy wyborze opcji wpłaty na konto oczekujemy na  potwierdzenie jej dokonania;
towar wysyłamy najpóźniej następnego dnia roboczego po otrzymaniu wpłaty ( wyjątek stanowi ewentualny brak na stanie magazynowym o czym informujemy kupującego w możliwie  najkrótszym czasie od zakupu lub informacja na karcie produktu o dłuższym czasie realizacji zamówienia)
wysyłki dokonujemy codziennie, od poniedziałku do piątku;
W przypadku produktów  wyposażenia salonów kosmetycznych (fotele kosmetyczne , stoliki , krzesła , kombajny , wapozony , mikrodermabrazje , peeling , galwan itp.) czas realizacji ustalany jest telefonicznie z klientem . Zastrzegamy sobie prawo do zmiany czasu terminu dostawy . Po dokonaniu zakupu zawsze prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail w celu ustalenia szczegółów zamówienia i transportu . Ze względu na wagę i gabaryty sprzętu kosmetycznego koszty wysyłki dla w/w sprzętu naliczane są oddzielnie ( zawsze ustalamy indywidualny koszt dostawy ) w oparciu o cennik Poczty Polskiej.
wystawiamy faktury VAT;
Zawsze po dokonaniu zakupów otrzymasz na swój e-mail informację dotyczącą zapłaty ( nr zamówienia , kwotę do zapłaty , numer konta bankowego , zestawienie kupionych produktów )

Odbiór osobisty:
Zakupiony towar można odebrać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00 w siedzibie firmy Kielce, ul. Zastawie 50B, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ:
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: enails@interia.eu, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Reklamacje - naprawy gwarancyjne: towar  reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej. Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt. Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail. Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ). Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia . Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący, natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.

W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt. Urządzenie należy dostarczyć czyste i w oryginalnym opakowaniu. Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: enails@interia.eu Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres: Edith Edyta Zimnicka 25-681 Kielce Zastawie 50B.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY:
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

OŚWIADCZENIE:
Firma zobowiązuje się dostarczyć produkty bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Kielcach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Dane do przelewu na konto bankowe:

Edith Edyta Zimnicka
ul. Zastawie 50B
25-681 Kielce
BZWBK S.A. 50 1500 1458 1214 5006 5288 0000

Kupując  w naszym sklepie  akceptujesz powyższe zasady.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
370
Kategorii:
195
Nowości:
0
Promocje:
0
Sklep jest w trybie podglądu

(c)2012 Edith. Wszelkie prawa zastrzeżone

{nocache:d58ef988d603b2fdd11c5109b14d5ac9#0}
Sklep internetowy Shoper.pl