Producenci

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty:

Zwroty towaru bez podania przyczyny:
Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów (...) z dnia 2 marca 2000 r. (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271), Kupującemu, który dokonał zakupu bez możliwości licytacji przysługuje prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyn.Towar musi być nowy, kompletny, nieotwierany, nieużywany, w oryginalnym opakowaniu. Prawo to dotyczy jedynie konsumentów, czyli osób fizycznych.
Jeśli otrzymany towar nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość skorzystania z tego prawa. W tym celu prosimy odesłać towar wraz z paragonem zakupu (bez tego dokumentu zwrot nie będzie uwzględniony) na nasz adres korespondencyjny:
Edith Edyta Zimnicka
ul. Zastawie 50B
25-681 Kielce

Przesyłek wysłanych na nasz koszt oraz za pobraniem nie odbieramy.

Pieniądze ( tylko i wyłącznie za towar ) zwracamy na podane konto w terminie 7 dni.

Zwrot w przypadku niezgodności towaru z umową:
Jeśli zdarzy się, że otrzymany towar znacznie odbiega od opisu, Kupujący ma prawo do jego reklamacji.
W tym celu prosimy wysłać go razem z wadliwym towarem na nasz adres korespondencyjny:
Edith Edyta Zimnicka
ul. Zastawie 50B
25-681 Kielce

Reklamacje - naprawy gwarancyjne:
Towar reklamowany proszę odesłać na adres umieszczony na karcie gwarancyjnej. Towar bez karty gwarancyjnej nie będzie naprawiony i może być odesłany do nadawcy jedynie na jego koszt. Po zakupie urządzeń objętych gwarancją proszę upewnić się czy została wystawiona karta gwarancyjna , w przypadku jej braku należy powiadomić nas w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki o jej braku w formie pisemnej lub drogą elektroniczną e-mail. Karta gwarancyjna ważna jest tylko z dowodem zakupu ( faktura , paragon ). Karta gwarancyjna bez wpisanej nazwy urządzenia , daty , numeru seryjnego , jest nieważna. Ujawnione w okresie gwarancji wady będą usunięte bezpłatnie w terminie nie dłuższym niż 28 dni roboczych od daty dostarczenia urządzenia . Koszt dostarczenia urządzenia do serwisu ponosi kupujący, natomiast koszty dostarczenia urządzenia po naprawie ponosi sprzedający.
W przypadku stwierdzenia usterki , należy dokładnie opisać występujące problemy oraz podać dokładne dane do kontaktu ( adres zwrotny , numer telefonu ) w/w dokument należy załączyć do reklamowanego urządzenia , w przypadku braku opisu usterki uszkodzony sprzęt nie będzie naprawiony i zostanie odesłany do nadawcy na jego koszt. Urządzenie należy dostarczyć czyste i w oryginalnym opakowaniu. Sprzęt brudny nie będzie naprawiony i zostanie odesłany na koszt nadawcy.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Cenniki do pobrania

Statystyki

Produktów:
206
Kategorii:
188
Nowości:
1
Promocje:
5
Sklep jest w trybie podglądu

(c)2012 Edith. Wszelkie prawa zastrzeżone

{nocache:8c55805303b3562081febcf799348a28#0}
Sklep internetowy Shoper.pl